lunes, 8 de septiembre de 2008

La darrera nit d'estiu

I si alguna nit vols enrecordar-te de mi,
només has de dir el meu nom,
olorar el teu jardí,
passejar com quan érem només amics.

I si alguna nit vols que torni,
només has de llegir aquella carta,
beure d'aquell got ple de records,
fumar mentre llegeixes Valéry.

I si alguna nit l'estiu s'acaba,
només has de dibuixar un sol,
xiuxiuejar una onada,
tastar aquella sorra.

I si alguna nit no hi sóc,
i l'estiu ja s'ha acabat,
i el llibre arriba a la seva darrera pàgina,
vull que sàpigues que només jo et vaig estimar,
com ningú... com cap altra ho va fer mai.

Cadaqués, diumenge 7 de setembre. 23:28 h.

domingo, 7 de septiembre de 2008

La teva mel

La teva mel és dolça,
secret dels déus,
obscura obsessió dels meus plaers.

La meva llengua la reclama,
la deleix,
l'ambiciona,
la llepa embogida.

La teva mel és sagrada
secret de la meva pell,
religió de la meva església,
oracle dels meus orgasmes.

Font del paradís,
llac de la meva calma,
riu dels meus vicis.

I és per les nits quan,
folla de desig,
sóc com l'ós de les muntanya,
caçadora de ruscs,
xucladora del teu pou.