Et veig passar per davant de la finestra,
despullat, com les nits d'estiu reivindiquen.
I miro la teva figura, la desitjo
des del meu cinquè pis.
És a les nits d'estiu que la teva finestra,
oberta com el meu desig,
em mostra el teu cos.
És a les nits d'estiu que el teu cos
em transporta al meu misteri obscur.
I els meus dits et recorren...
I els meus dits et desitgen...
I els meus dits t'oleren endins...
martes, 26 de agosto de 2008
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)

No hay comentarios:
Publicar un comentario