I si alguna nit vols enrecordar-te de mi,
només has de dir el meu nom,
olorar el teu jardí,
passejar com quan érem només amics.
I si alguna nit vols que torni,
només has de llegir aquella carta,
beure d'aquell got ple de records,
fumar mentre llegeixes Valéry.
I si alguna nit l'estiu s'acaba,
només has de dibuixar un sol,
xiuxiuejar una onada,
tastar aquella sorra.
I si alguna nit no hi sóc,
i l'estiu ja s'ha acabat,
i el llibre arriba a la seva darrera pàgina,
vull que sàpigues que només jo et vaig estimar,
com ningú... com cap altra ho va fer mai.
Cadaqués, diumenge 7 de setembre. 23:28 h.
lunes, 8 de septiembre de 2008
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)

1 comentario:
L'he llegit unes quantes vegades i l'enigma es manté.
Salutacions cordials.
Publicar un comentario